Шановні мешканці міста!

7 жовтня у середу, заступник підприємства із загальних питань Древаль Антон Вікторович та керівництво управління «Водозбут» в особі начальника Людмили Вікторівни Тонкопій та її заступника Лариси Володимирівни Воронової відвідали районні абонентні служби комунального підприємства «Дніпроводоканал».

Під час візиту керівники особисто упевнились у дотриманні персоналом дільниць графіку прийому громадян, в тому числі у середу. Протягом кількох років середа у комунальних службах міста була неприймальним днем, але з метою підвищення комфортності обслуговування споживачів, керівництвом підприємства прийняте рішення про зміну графіків прийому та визначення середи та суботи приймальними днями для абонентських дільниць КП «Дніпроводоканал».

Зустрівшись з робітниками служби, було приділено увагу питанням якості обслуговування споживачів, умінню створити сприятливу атмосферу при спілкуванні зі споживачами та дохідливо відповісти на їх питання.

Основним завданням абонентних служб являється організація та участь в роботі зі споживачами по зменшенню втрат води, контроль за раціональним водовикористанням, виявлення фактів самовільного підключення до водопровідно-каналізаційних мереж, опломбування/розпломбування приладів обліку, розноска квитанцій. А максимальну увагу було приділено питанню підвищення рівня платежів, оскільки запорука успіху не в разовому отриманні заборгованості, а в налагодженні контакту із споживачем, який своєчасно розраховується за спожиті послуги.

Від цього залежить виконання підприємством свого прямого призначення – забезпечення споживачів м. Дніпропетровська послугами централізованого водопостачання та водовідведення. Для стабільного та безперебійного забезпечення споживачів міста питною водою підприємству просто необхідно своєчасне надходження оплати.

Нагадуємо споживам, що для одержання обґрунтованої інформації про стан рахунків, перелік документів, які дозволять відкоригувати в особових рахунках чисельний склад сім’ї, розмір прибудинкової території та інше, а також для укладання договору реструктуризації заборгованості, споживачі можуть звертатись до абонентної дільниці з 8.00 до 17.00 години в наступні прийомні дні:

понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота

Copyright © Дніпроводоканал. Використання матеріалів сайту дозволено тільки при розміщені посилання на первинне джерело                                    Фото - Ігор Булгарін