Шановні абоненти-громадяни!

З 29 січня 2016 року для КП «Дніпроводоканал» введено тариф, до складу якого включено витрати з проведення періодичної повірки. Тобто, повірка квартирних приладів обліку здійснюється за рахунок КП «Дніпроводоканал».

Роботи проводяться спеціалізованим пристроєм безпосередньо на місці експлуатації лічильника. Але, виробничі потужності нашого підприємства не дозволяють виконати ці роботи для всіх споживачів одразу. Тому, фахівцями підприємства було розроблено відповідний графік, згідно якого споживача заздалегідь попереджають про дату та час проведення повірки.

КП «Дніпроводоканал» просить мешканців багатоквартирних житлових будинків не турбуватись з цього приводу та запевняє, що роботи з повірки приладів обліку холодної води будуть виконані в обов’язковому порядку.

З метою можливості завчасно узгодити дату проведення повірки рекомендуємо споживачам, звернувшись до абонентної служби підприємства, перевірити наявність свого номеру телефону та звірити розрахунки за фактично спожиті послуги.

Також нагадуємо, що відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р №630 споживач повинен щомісячно знімати показання квартирних приладів обліку та оплату здійснювати у відповідності з фактично спожитими послугами.

Тому, для правильності нарахувань просимо щомісячно передавати показники водолічильників, а для зручності споживачів це можна робити наступним чином:

За допомогою багатоканальної телефонної лінії – 732 46 80.
Через «Приватний кабінет» на нашому сайті.
Направити письмове звернення.
Звернутись через «Інтернет – приймальню» на нашому сайті.
Зателефонувати на районну абонентну службу або звернутись особисто.

Copyright © Дніпроводоканал. Використання матеріалів сайту дозволено тільки при розміщені посилання на первинне джерело                                    Фото - Ігор Булгарін