У зв’язку з блокуванням сервісів «Яндекс» та «Mail.ru» у абонентів КП «Дніпроводоканал», які являються користувачами «Приватного кабінету» виникають питання щодо входу та доступу до свого особистого рахунку.
Одразу ж необхідно зазначити, що блокування зазначених сервісів ні яким чином не вплине на вхід у «Приватний кабінет» КП «Дніпроводоканал» та доступ до особистого рахунку.
Споживачі матимуть можливість і надалі вносити показники приладів обліку, переглядати баланс, тобто, здійснювати всі функції, які використовувались до блокування ресурсів.
В зазначеній схемі користування буде відсутня тільки одна можливість – це отримання електронних листів-повідомлень на поштову скриньку, яка зареєстрована на сервісах «Яндекс» та «Mail.ru».
Адміністрація КП «Дніпроводоканал» повідомляє, що в разі зацікавленості споживача в отриманні електронних листів-повідомлень, користувачам «Приватного кабінету» необхідно виконати авторизацію на нашому сайті з новою поштовою скринькою, зареєстрованою на незаблокованих ресурсах.
Схема перереєстрації не складна і займе не багато часу, для цього споживачу необхідно виконати деякі дії за наступною Інструкцією:
Для зміни своєї електронної адреси увійдіть в «Приватний кабінет», використовуючи ті данні, за якими Ви були зареєстровані раніше:
Користувач: Ваш e-mail (колишній)
Пароль: Ваш пароль
Перейдіть на сторінку Профілю натиснувши на кнопку «Профіль: Ваш e-mail». Скористайтеся сервісом «Зміна e-mail». Введіть в поле «Новий e-mail» свою нову електронну адресу і натисніть кнопку «Відправити код».
Після чого, перевірте свою поштову скриньку або папку «Спам» на наявність електронного листа від КП «Дніпроводоканал» з темою — Зміна e-mail в приватному кабінеті для населення КП «Дніпроводоканал».
Якщо листа немає повторіть надсилання коду ще раз.
За фактом отримання електронного листа від КП «Дніпроводоканал» введіть код підтвердження в поле «Код підтвердження» і натисніть «Зміна e-mail».
Після зміни e-mail, Вам буде запропоновано виконати вхід з новою електронною адресою. Далі натисніть кнопку «ОК».
Приклад:
Така Інструкція розміщена безпосередньо в «Особовому кабінеті користувача», тому сподіваємось, що питань з перереєстрацією у споживачів не виникне. В разі виникнення питань, пропонуємо звернутись до фахівців підприємства через «Інтернет-приймальну» на офіційному сайті КП «Дніпроводоканал».