17 грудня о 15.00 в приміщенні Дніпропетровської міської ради відбулася пряма телефонна лінія проекту «Міська влада на прямому зв’язку», під час якої начальник управління «Водозбут» Людмила Вікторівна Тонкопій повідомила, що на сьогоднішній день мешканці міста заборгували за послуги водопостачання та водовідведення 142 млн. грн., серед яких 44,3 млн. грн. заборгованість поточного року.
2014 рік став досить непростим для наших громадян. Відбулось значне підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, в тому числі на послуги водопостачання та водовідведення. В таких умовах недоплата лише за один місяць вже відображається на фінансовому становищі підприємства.
Ми постійно наголошуємо на тому, що лише за рахунок надходження платежів від населення можна компенсувати витрати, необхідні для забезпечення міста питною водою та стабільного функціонування підприємства.
Від виконання зобов’язань підприємства по розрахункам за електроенергію та покупну воду (сума по яким від загального обсягу рахунків, пред’явлених споживачам за спожиті послуги складає близько 50 відсотків), податкам, заробітній платі, а також від експлуатаційних витрат залежить безперебійна робота системи водопостачання та водовідведення.
З метою економії грошових коштів споживачів, ми рекомендуємо встановлювати прилади обліку питної води, це дозволить економно використовувати послуги з водопостачання та здійснювати оплату за їх фактичне споживання. Малозабезпеченим верстам населення та категорії споживачів, які накопичили значну суму заборгованості пропонуємо укладання договорів на реструктуризацію боргів, для чого необхідно звернутись в адресу підприємства з письмовим зверненням.
Людмила Вікторівна поджякувала сумлінним платникам, завдяки яким протягом року підприємство мало можливість підтримувати об’єкти системи водопостачання та водовідведення в працездатному стані, виконувати ремонтно-відновлювальні роботи на мережах водопостачання та водовідведення (заміна запірної арматури, заміна зношених ділянок водопровідних мереж та інше). Але, нагадала споживачам, які ще не розрахувались за спожиті послуги, про добру традицію зустрічати Новий рік без боргів, і звернулась з проханням розрахуватись за спожиті послуги.