Для зручності мешканців міста підприємством були відкриті районні дільниці з обслуговування своїх споживачів.
Персонал абонентських служб КП «Дніпроводоканал» включає співробітників в чиї функції входить розноска повідомлень, опломбовування/розпломбування приладів обліку, зняття контрольних показників та інше.
Звертаємо Вашу увагу, під час візиту до споживача для проведення відповідних заходів, робітник абонентської служби зобов’язаний представитися і пред’явити службове посвідчення
Перевірити наявність працівника КП «Дніпроводоканал», який представився, а також задати питання з приводу розрахунків, можна за номерами телефонів районних абонентних служб підприємства.
Район
ПІБ начальника дільниці
Адреса дільниці
Номери телефонів
Шевченківський (Бабушкінський)
(067) 351-03-42
(067) 611-98-48
(056) 729-41-46 (підприємства)
Новокадацький (Ленінський)
(067) 351-14-91
(067) 351-10-79
(056) 729-41-47 (підприємства)
Індустріальний
(067) 351-16-64
(067) 411-15-65
(056) 729-41-48 (підприємства)
Чечелівський (Красногвардійський)
(067) 351-16-62
(067) 823-71-65
(056) 729-41-49 (підприємства)
Соборний (Жовтневий)
(067) 694-06-26
(067) 694-08-43
(056) 729-41-50 (підприємства)
АНД
(067) 431-71-98
(067) 351-10-46
(056) 729-41-51 (підприємства)
Центральний (Кіровський)
(067) 351-10-72
(067) 431-71-94
(056) 729-41-52 (підприємства)
Самарський
(067) 351-10-82
(056) 729-41-53 (підприємства)
Дніпровський
(067) 351-10-74
(067) 431-71-95
(056) 729-41-54 (підприємства)
Дні прийому абонентів на абонентських службах: понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця, субота з 8.00 до 16.30, обідня перерва – з 12.00 до 12.30 години.
Договірний відділ управління «Водозбут» з 6 травня відновив роботу за адресою вул. Троїцька, 21А.
Додатково з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00 годині (обідня перерва – з 12.00 до 13.00 години) можливо отримати інформацію в телефонному режимі.
Зателефонувавши за номером телефону для юридичних осіб — (056) 719-93-80 абоненти можуть отримати:
перевірка чи відправка електронних рахунків на e-mail.
Центри абонентських послуг ТОВ «ЄРЦ КП»
З питань щодо розрахунків за послуги водопостачання та водовідведення, переліку документів, необхідних для внесення корегувань в особові рахунки, кількості зареєстрованих і т.д., громадяни можуть звертатись за наступними адресами та контактними номерами телефонів:
вул. Курчатова, 4
Слобожанський, 29, каб.225-1
пр. Героїв, 20-Б
пр. Богдана Хмельницького, 14
Запорізьке шосе, 68
вул. Агнії Барто, 19
пр. Миру, 18
Контактні телефони Центрів абонентських послуг ТОВ «ЄРЦ КП» (050) 019-43-53 та (098) 061-79-36
Послуги в зазначених Центрах надаються споживачам не залежно від їх основного місця реєстрації.
Прийом споживачів здійснюється за наступним графіком роботи Центрів:
Понеділок, вівтрок, четвер — з 8:00 до 17:00, cереда не приймальний день.
П’ятниця – з 8:00 до 15:45
Субота – неприймальний день, до закінчення карантину
Перерва – з 12:00 до 12:45
Інша інформація тимчасово обмежена, згідно постанови НКРЕКП — №349 від 26.03.2022