Контакти

Телефонний довідник підрозділів

Контакт центр м. Дніпро

Контакт центр м. Дніпро (056) 732-12-12
(095) 732-12-12
(096) 732-12-12
(073) 732-12-12

Шановні споживачі!

Для зручності мешканців міста підприємством були відкриті районні дільниці з обслуговування своїх споживачів.

Персонал абонентських служб КП «Дніпроводоканал» включає співробітників в чиї функції входить розноска повідомлень, опломбовування/розпломбування приладів обліку, зняття контрольних показників та інше.

Звертаємо Вашу увагу, під час візиту до споживача для проведення відповідних заходів, робітник абонентської служби зобов’язаний представитися і пред’явити службове посвідчення

Перевірити наявність працівника КП «Дніпроводоканал», який представився, а також задати питання з приводу розрахунків, можна за номерами телефонів районних абонентних служб підприємства.

Район

ПІБ начальника дільниці

Адреса дільниці

Номери телефонів

Шевченківський
(Бабушкінський)

 

 

(067) 351-03-42

(067) 611-98-48

(056) 729-41-46 (підприємства)

Новокадацький
(Ленінський)

 

 

(067) 351-14-91

(067) 351-10-79

(056) 729-41-47 (підприємства)

Індустріальний

   

(067) 351-16-64

(067) 411-15-65

(056) 729-41-48 (підприємства)

Чечелівський
(Красногвардійський)

   

(067) 351-16-62

(067) 823-71-65

(056) 729-41-49 (підприємства)

Соборний
(Жовтневий)

   

(067) 694-06-26

(067) 694-08-43

(056) 729-41-50 (підприємства)

АНД

   

(067) 431-71-98

(067) 351-10-46

(056) 729-41-51 (підприємства)

Центральний
(Кіровський)

   

(067) 351-10-72

(067) 431-71-94

(056) 729-41-52 (підприємства)

Самарський

   

(067) 351-10-82

(056) 729-41-53 (підприємства)

Дніпровський

 

 

(067) 351-10-74

(067) 431-71-95

(056) 729-41-54 (підприємства)

Дні прийому абонентів на абонентських службах: понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця, субота з 8.00 до 16.30, обідня перерва – з 12.00 до 12.30 години.

Договірний відділ управління «Водозбут» з 6 травня відновив роботу за адресою вул. Троїцька, 21А.

Додатково з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00 годині (обідня перерва – з 12.00 до 13.00 години) можливо отримати інформацію в телефонному режимі.

Зателефонувавши за номером телефону для юридичних осіб — (056) 719-93-80 абоненти можуть отримати:

  • перевірка чи відправка електронних рахунків на e-mail.

Центри абонентських послуг ТОВ «ЄРЦ КП»

З питань щодо розрахунків за послуги водопостачання та водовідведення, переліку документів, необхідних для внесення корегувань в особові рахунки, кількості зареєстрованих і т.д., громадяни можуть звертатись за наступними адресами та контактними номерами телефонів:

  • вул. Курчатова, 4
  • Слобожанський, 29, каб.225-1
  • пр. Героїв, 20-Б
  • пр. Богдана Хмельницького, 14 
  • Запорізьке шосе, 68
  • вул. Агнії Барто, 19
  • пр. Миру, 18

Контактні телефони Центрів абонентських послуг ТОВ «ЄРЦ КП» (050) 019-43-53 та (098) 061-79-36

Послуги в зазначених Центрах надаються споживачам не залежно від їх основного місця реєстрації.

Прийом споживачів здійснюється за наступним графіком роботи Центрів:

Понеділок, вівтрок, четвер — з 8:00 до 17:00, cереда не приймальний день.

П’ятниця – з 8:00 до 15:45

Субота – неприймальний день, до закінчення карантину

Перерва – з 12:00 до 12:45

 

Інша інформація тимчасово обмежена, згідно постанови НКРЕКП — №349 від 26.03.2022

Copyright © Дніпроводоканал. Використання матеріалів сайту дозволено тільки при розміщені посилання на первинне джерело                                    Фото - Ігор Булгарін