Водолічильники

Встановлення водолічильників

Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» передбачено, що роботи з установлення квартирних засобів обліку питної води проводяться за рахунок коштів споживача.

Типова схема встановлення приладів обліку:

Типовая схема установки приборов учета

Облік відпущеної питної води та прийнятих стоків здійснюється засобами вимірювальної техніки, які занесені до Державного реєстру України або пройшли державну метрологічну атестацію. Державний реєстр України містить офіційні відомості стосовно засобів вимірювальної техніки, що серійно виробляються в Україні або ввозяться на її територію партіями.

Оплата послуг за показаннями квартирних засобів обліку провадиться лише у разі здійснення обліку в усіх точках розбору холодної та гарячої води у квартирі незалежно від наявності засобів обліку на вводах у багатоквартирний будинок, а також обов’язкового взяття їх на абонентській облік.

Для прийняття лічильників на абонентський облік, споживачу необхідно звернутись на абонентську дільницю за місцем проживання з письмовою заявою для опломбування приладів обліку.

Перелік водолічильників, занесених до Державного реєстру України та найбільш використовуємих на території м. Дніпро

  • КВ-1,5i («Электротермометрія» м. Луцьк)
  • ЛК-15Х («Новатор» м. Хмельницький)
  • Е-Т-1,5 («Sensus» Словаччина)
  • Residia Jet-1.5 («Sensus» Словаччина)
  • Unimag TU4-1.5 («Itron» Франція»)

Повірка лічильників води

З серпня 2017 року набув чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22 червня 2017 року № 2119-VIII, у відповідності до якого (пункт 7 розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення») Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), вилучила з тарифів на централізоване водопостачання для суб’єктів природних монополій витрати встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного та розподільчого обліку води.

Таким чином, з 2018 року повірка та ремонт засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти абонентів.

Сплатити рахунок за послуги з повірки лічильника питної води можна за наступними реквізитами:

Код ЄДРПОУ 03341305

р/р UA813510050000026004427111500

Акціонерне товариство «Укрсиббанк», м. Харків

Послуги з повірки приладів обліку виконуються за умов 100% передоплати згідно рахунка, який діє протягом 5 діб.

Роботи з повірки водолічильника будуть виконані протягом 10 робочих днів з моменту сплати рахунка. 

Для отримання рахунку можна звернутись до КП «Дніпроводоканал» (вул. Троїцька, 21А цех контрольно-вимірювальних пристроїв та автомати) з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00 години (обідня перерва – з 12.00 до 12.30 години) або зателефонувавши за наступними номерами телефонів:

(067) 208-57-50

(067) 208-73-24

 

Також додаємо форму рахунку:

 

 

При сплаті рахунку потрібно вказувати наступні данні:

  • ПІБ платника;
  • Адреса платника;
  • Номер рахунку;
  • Обов’язково вказати призначення платежу – за повірку водо лічильника.

Інформацію про терміни повірки лічильників можна отримати на районній абонентській дільниці КП«Дніпроводоканал» або в Центрі абонентських послуг ТОВ «ЄРЦ КП».

В разі, якщо повірка приладу обліку в обумовлені паспортом терміни не виконана, оплата за спожиті послуги здійснюється згідно норм водоспоживання.

КП «Дніпроводоканал» виконує послуги з повірки квартирних приладів обліку питної води наступним чином:

1. З демонтажем приладу обліку

Повірка здійснюється на стаціонарній проливній установці, розташованій в спеціалізованому підрозділі КП «Дніпроводоканал».

В разі проведення повірки з демонтажем приладу обліку абоненту необхідно звернутись до районної абонентної служби з письмовою заявою на розпломбування вузла обліку води.

Після розпломбування вузла обліку, споживач самостійно забезпечує демонтаж лічильника та його доставку на підприємство за адресою вул. Троїцька, 21-а.

Дні прийому та видачі лічильників:

понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця з 8.00 до 16.00 години

обідня перерва – з 12.00 до 12.30

Прийом лічильників здійснюється при наявності у абонентів Актів розпломбування, а видача – при наявності квитанції про сплату послуг з повірки.

Зателефонувати можна за настуним номером телефону:

(067) 208-57-59

2. Без демонтажу приладу обліку.

Проведення повірки відбувається спеціалізованим проливним пристроєм, перевагою якого є проведення робіт безпосередньо на місці експлуатації лічильника, що не потребує демонтажу засобу обліку з трубопроводу.

В цьому випадку, абоненту потрібно звернутись з заявою на повірку лічильника безпосередньо в місці його експлуатації, зателефонувавши до цеху контрольно-вимірювальних приладів та автоматики КП «Дніпроводоканал» за наступними номерами телефонів:

(067) 208-57-50

(067) 208-73-24

Заходи з повірки лічильників здійснюють в узгоджений з абонентом день і час.

Для отримання свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ДП «Дніпростандартметрологія» споживачу необхідно звернутись до районної абонентної служби КП «Дніпроводоканал» у вівторок або четвер з 8.00 до 16.00 години (обідня перерва – з 12.00 до 12.30).

Однак, звертаємо увагу споживача на те, що тільки при проведенні повірки на стаціонарній проливній установці, фахівці підприємства очищують внутрішню поверхню корпусу і деталей лічильника та, в разі необхідності виконують його ремонт. Це суттєво впливає на термін працездатності та похибку лічильників.

В разі обрання способу повірки з демонтажем лічильника, необхідно виконати наступне:

  1. Споживач звертається до районної абонентної служби за місцем проживання з письмовим зверненням щодо зняття контрольних показників та демонтажу пломби, встановленої представником КП «Дніпроводоканал».
  2. Після складання Акту про розпломбування приладу обліку споживач виконує роботи з демонтажу лічильника та передає його до цеху контрольно-вимірювальних приладів та автоматики на підприємство за адресою вул. Троїцька, 21-а.
  3. Після проведення повірки, споживач виконує роботи з монтажу лічильника, а також направляє письмове звернення на опломбування та прийняття його к комерційному обліку, узгоджуючи дату та час робот.

Строк проведення держповірки приладів обліку води не повинен перевищувати один місяць. За цей час, відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005року №630, споживач оплачує послуги централізованого водопостачання згідно із середньомісячних показників приладів обліку за попередні три місяці.

Передача показників квартирних засобів обліку питної води

Відповідно до вимог пункту 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005р. № 630:

«…Показання квартирних засобів обліку знімаються споживачем щомісяця.»

Згідно пункту 20 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005р. № 630:

«Плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показань засобів обліку води і теплової енергії або затверджених нормативів (норм) споживання на підставі платіжного документа (розрахункової книжки, платіжної квитанції тощо) або відповідно до умов договору на встановлення засобів обліку.

У платіжному документі передбачаються графи для зазначення поточних і попередніх показань засобів обліку води, теплової енергії, різниці цих показань або затверджених нормативів (норм) споживання, тарифу на даний вид послуг і суми, яка належить до сплати за надану послугу.»

Таким чином, на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005р. № 630 споживач зобов’язаний знімати показники квартирних приладів обліку питної води та при оплаті фактично спожитих послуг з водопостачання та водовідведення зазначати поточні та попередні показники, а також їх різницю.

Також споживачі можуть повідомляти показники водолічильників будь-яким іншим зручним способом, наприклад:

  • Зателефонувавши до КП «Дніпроводоканал» за багатоканальним номером телефону — 056 719 93 86.
  • Скористатись особистим кабінетом на нашому сайті.
  • Скористатись сервісом чат-бот ТОВ «ЄРЦ КП» (Telegram чат-бот або Viber чат-бот).
  • Звернутись через «Написати нам» на нашому сайті.
  • Звернутись або зателефонувати на районну абонентську службу підприємства.

Переглянути перелік адрес та номерів телефонів абонентських дільниць можна тут.

До відома:

 В разі, якщо споживач не надав до виконавця показники приладів обліку, нарахування за розрахунковий період здійснюватимуться згідно з показниками будинкового засобу обліку води, а у разі його відсутності — за нормативами (нормами) споживання у відповідності до вимог пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005р. № 630 з подальшим перерахунком відповідно до пункту 18 зазначених Правил.

А саме:

«…Після отримання показань квартирних засобів обліку, якщо вони відрізняються від розрахованих за показниками будинкового засобу обліку води, виконавець здійснює коригування плати за надану послугу в наступному розрахунковому періоді шляхом зменшення або збільшення обсягів спожитої кожним споживачем послуги, що відображається в платіжному документі періоду, наступного за здійсненням коригування.»

Copyright © Дніпроводоканал. Використання матеріалів сайту дозволено тільки при розміщені посилання на первинне джерело                                    Фото - Ігор Булгарін