Шановні мешканці міста!

КП «Дніпроводоканал» пропонує боржникам укласти договір на реструктуризацію заборгованості.

З метою створення сприятливих умов в обслуговуванні споживачів – малозабезпечених категорій громадян та надання їм можливості в поступовій оплаті заборгованості за спожиті послуги водопостачання та водовідведення, відтепер для укладання реструктуризації КП «Дніпроводоканал» приймає звернення громадян безпосередньо на абонентних районних службах управління «Водозбут» за наступними адресами:

Район Адреса дільниці Номери телефонів
Бабушкінський вул. Героїв Сталінграду, 23а населення 749 68 94
підпр. 749 69 68
(056) 749 14 74, 749 14 75
38 050 340 26 74
38 067 351 03 42
Ленінський вул. Братів Трохимових, 16 населення 773 20 72
підпр. 378 46 00
(056) 778 71 18
38 050 342 92 52
38 067 351 14 91
Індустріальний вул. Осіння, 15 населення 788 76 02
підпр. 788 74 59
(0562) 27 00 27, 27 00 28
38 050 342 92 55
38 067 351 16 64
Красногвардійський вул. Титова, 20 населення 792 74 15
753 12 52
підпр. 789 18 76
(056) 792 02 80, 792 02 85
38 050 342 92 53
38 067 351 16 62
Жовтневий бульвар Слави, 19 населення 713 71 65
підпр. 789 32 06
(0562) 68 01 00
38 050 421 26 33

38 067 351 06 51
АНД вул. Соф’ї Ковалевської, 78 населення 724 68 16
724 57 60
підпр. 726 21 48
(056) 724 00 40
38 050 340 49 88
38 067 351 10 46
Кіровський вул. Титова, 20 населення 792 70 33
753 12 35
підпр. 792 78 99
(056) 792 04 92
38 050 342 92 38
38 067 351 10 72
Самарський вул. 20 років Перемоги, 8 728 31 61
(056) 728 05 50
38 050 342 92 49
38 067 351 10 82
Дніпропетровський ж/м. Тополя-1, 10 765 36 31
(056) 765 15 18
38 050 342 92 39
38 067 351 10 74
сел. Таромське
і Ясне
вул. Кірова, 5
(приміщення селищної ради)
початок прийому з 9.00
749 47 10
(056) 749 40 50
38 050 342 92 46
38 067 351 10 79

Для укладання договору реструктуризації за адресою (квартири, будинку) абонента необхідно надати наступні документи:

  • Заяву про укладання договору від імені власника (наймача, користувача);
  • Копії документів, що посвідчують особи боржників зареєстрованих за даною адресою;
  • Копію реєстраційного номеру облікової картки платників податків (ідентифікаційний номер);
  • Заяву – згоду на збір та обробку персональних даних, окремо від кожного боржника;
  • Довідку про зареєстрованих осіб-боржників;
  • Документ, який підтверджує оплату спожитих послуг в розмірі 30 відсотків від заборгованості, станом на 1 число поточного місяця.

За фактом надходження звернення з повним переліком додатків представник абонентної служби перевіряє наступну інформацію:

  • уточнює розмір фактичної суми заборгованості;
  • перевіряє інформацію щодо проведення претензійно-позовної роботи та примусового виконання судових рішень;
  • перевіряє стан виконання раніше укладеного договору реструктуризації, у випадку його наявності.

Після чого, протягом 5 днів буде укладено договір реструктуризації, який в подальшому дозволить уникнути заходів щодо обмеження надання послуг, заощадити зайві витрати у разі стягнення заборгованості у судовому порядку, накладання арешту на майно.

Останнім часом постійно лунають погрози від енергопостачальних підприємств про відключення спожитих КП «Дніпроводоканал» послуг.

У зв’язку з чим, у випадку наявності дебіторської заборгованості та не реагування на заклики з приводу можливих шляхів її погашення, підприємство буде змушене в максимально стислі терміни посилити заходи з примусового стягнення боргів.

Copyright © Дніпроводоканал. Використання матеріалів сайту дозволено тільки при розміщені посилання на первинне джерело                                    Фото - Ігор Булгарін