Фахівці КП «Дніпроводоканал» продовжують контролювати якість питної води, яка подається населенню міста

Останні дві доби виявились справжнім випробуванням як для мешканців міста – користувачів послуг водопостачання, так і для нашого підприємства.

Ситуація, яка виникла під час заповнювання системи водопостачання після аварійно-відновлювальних робіт на Кайдакській насосно-фільтрувальній станції, лише підтвердила той факт, що майже всі об’єкти та мережі водопровідно-каналізаційного господарства міста потребують комплексної реконструкції.

За чисельними зверненнями мешканців міста, КП «Дніпроводоканал» проводив та продовжує проводити спільно з фахівцями органів Держсаннагляду дослідження якості питної води, яка подається населенню міста.

Фахівці комунального підприємства «Дніпроводоканал», відповідно до регламенту кожну годину цілодобово проводять аналізи щодо визначення якості питної води, яка подається в розподільчу мережу.

Якість питної води безпосередньо на Кайдацькій насосно-фільтрувальній станції та в розподільчій мережі здійснюється відомчою лабораторією Кайдацької станції. Вона атестована на право проведення лабораторних вимірювань якості води.

Дослідження питної води проводяться згідно робочих програм, погоджених з органами Держсаннагляду та графіків технологічного контролю підготовки води. Їх виконання здійснюється за 56 мікробіологічними, паразітологічними, органолептичними, фізико-хімічними та санітарно-токсикологічними показниками.

Станом на 1 квітня якість питної води, що подається населенню міста Дніпропетровська відповідає вимогам ДержСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

Стосовно звернень громадян міста на неякісне надання послуг повідомляємо, що центральною диспетчерською службою за наступним номером телефону:

745-55-65

фіксуються всі звернення та перенаправляються для подальшого реагування.

Але, беручи до уваги кількість дзвінків, нагадуємо – в центральній диспетчерській службі комунального підприємства «Дніпроводоканал» встановлена багатоканальна лінія зв’язку. Вона працює таким чином, що коли диспетчер розмовляє із заявником по одній лінії, подальші дзвінки знаходяться в режимі очікування. Заявники, які знаходяться в режимі очікування не отримують сигналів про чергу. В наслідок цього, у тих, хто дзвонить створюється враження, що ніхто не відповідає на його дзвінок.

У зв’язку з чим, КП «Дніпроводоканал» просить мешканців міста при зверненні на телефон центральної диспетчерської служби залишатись на лінії до з’єднання з диспетчером.




Copyright © Дніпроводоканал. Використання матеріалів сайту дозволено тільки при розміщені посилання на первинне джерело                                    Фото - Ігор Булгарін