КП «Дніпроводоканал» являється стратегічним підприємством, яке вживає всіх необхідних заходів для безперебійного забезпечення мешканців та споживачів міста централізованим водопостачанням та водовідведенням.
Вкотре нагадуємо, що господарська діяльність нашого підприємства знаходиться у прямій залежності від своєчасної оплати споживачами послуг.
За підсумками господарської діяльності КП «Дніпроводоканал», дійсно було досягнуто певних результатів, що дозволило підприємству отримати значного економічного ефекту.
Але, існують зобов’язання, які вимагають 100% оплати рахунків за спожиту електроенергію, покупну воду, податки, заробітну плату, а також експлуатаційні витрати, які являються запорукою безперебійної роботи водопровідно-каналізаційного господарства. Зазначені витрати вкрай необхідні для підтримки системи водопостачання та водовідведення в працездатному стані. Компенсувати їх можна лише за рахунок надходження платежів від населення.
З метою недопущення утворення заборгованості та спонукання споживачів до своєчасної оплати, а також уникнення заходів з примусового стягнення заборгованості, КП «Дніпроводоканал» звертається до всіх споживачів, особливо до боржників, з проханням вирішити питання по оплаті спожитих послуг, щоб і надалі належним чином виконувати свої обов’язки щодо безперебійного водопостачання міста, та подальшої поступової, але впевненої реалізації заходів з енергозбереження. Це дозолить підтримувати стійкий економічний ефект та зорієнтувати діяльність підприємства на розвиток водопровідно-каналізаційного господарства міста, впроваджуючи комплексні проекти з модернізації та реконструкції наших об’єктів.
КП «Дніпроводоканал» розуміє, що на сьогоднішній день оплата житлово-комунальних послуг для багатьох мешканців міста становить значний відсоток від доходів сім’ї, тому рекомендуємо оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, яку наша держава запровадила внаслідок зростання тарифів на газ, електроенергію та інші послуги.
Споживачі, які накопичили значну суму боргу, але не можуть її оплатити в повному обсязі, мають можливість оформити договір реструктуризації. Для цього необхідно звернутись до абонентної служби КП «Дніпроводоканал» в будь-який день тижня, крім неділі, з 8.00 до 17.00 години.
Нагадуємо перелік адрес та номерів телефонів абонентських дільниць КП «Дніпроводоканал»:
Район |
Адреса дільниці |
Номери телефонів |
Шевченківський
(Бабушкінський) |
пр. Б. Хмельницького, 59
(вул. Г. Сталінграду) |
050 340 26 74
067 351 03 42 |
Новокадацький
(Ленінський) |
вул. Велика Діївська, 16
(вул. Братів Трохимових, 16) |
050 342 92 52
067 351 14 91 |
Індустріальний |
вул. Осіння, 15 |
050 342 92 55
067 351 16 64 |
Чечелівський
(Красногвардійський) |
вул. Титова, 20 |
населення 792 74 15
753 12 52
підпр. 789 18 76
792 02 80
050 342 92 53
067 351 16 62 |
Соборний
(Жовтневий) |
бульвар Слави, 19 |
населення 713 71 65
підпр. 789 32 06
68 01 00
050 421 26 33
067 351 06 51 |
АНД |
вул. Софії Ковалевської, 78 |
населення 724 57 60
підпр. 726 21 48
050 340 49 88
067 351 10 46 |
Центральний
(Кіровський) |
вул. Титова, 20 |
населення 792 70 33
753 12 35
підпр. 792 78 99
792 02 85
792 04 92
050 342 92 38
067 351 10 72 |
Самарський |
вул. 20 років Перемоги, 8 |
728 31 61
050 342 92 49
067 351 10 82 |
Дніпровський |
ж/м. Тополя-1, 10 |
765 36 31
765 15 18
050 342 92 39
067 351 10 74 |
сел. Таромське
і Ясне |
вул. Старий шлях, 5
(вул. Кірова, 5)
(приміщення селищної ради)
початок прийому з 9.00 |
749 47 10
749 40 50
050 342 92 46
067 351 10 79 |